Veel gestelde vragen

Je kunt met vragen of onduidelijkheden maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 17.00 uur contact met ons opnemen. Bij voorkeur gebruik je daarvoor e-mail. Je kunt tevens gebruik maken van ons contactformulier.


Nieuwe klant? 
Maak een account aan. Je kunt er ook voor kiezen om je gegevens ten tijde van de bestelling in te vullen, het is niet noodzakelijk om dit vooraf te doen!


Bestelling bekijken?
Uw bestelling kunt u nu terugvinden in je mailbox en in "account" boven aan de website. Deze pagina is enkel te bekijken als je ingelogd bent. Hier kun je de status van jouw order zien zodat je precies weet wanneer deze verzonden is. Vervolgens zal binnen gemiddeld 2 tot 3 werkdagen jouw bestelling (afhankelijk van wat je besteld hebt en of het artikel op voorraad is) op het afleveradres worden aangeboden. Je krijgt tevens van de pakketdienst (PostNL) een e-mail met een link waar je de verzendstatus kunt volgen.


Kan ik zelf een afleveradres kiezen?
Natuurlijk kun je zelf een afleveradres kiezen voor je bestelling. Dus wanneer je overdag niet thuis bent kun je kiezen om de bestelling op je werk af te laten leveren of bijvoorbeeld bij een familielid dat overdag wel thuis is. Controleer altijd nauwkeurig of jouw adres volledig is ingevuld en compleet is! Dat voorkomt problemen bij het afleveren en langere levertijden. Let op! Wanneer je kiest om een bestelling op het werk af te laten leveren, zorg dan dat ook de naam van het bedrijf wordt vermeld! Het afleveradres hoeft niet hetzelfde te zijn als het factuuradres. Je kunt dus 2 verschillende adressen invullen.


Hoeveel verzendkosten worden er gerekend?
De standaard verzendkosten zijn slechts € 5,00.


Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?
iDEAL, PayPal, éénmalige incasso of overschrijving. Voor meer informatie zie de pagina Betaalmogelijkheden.


Zijn alle getoonde prijzen inclusief BTW?
Alle vermelde prijzen op deze website zijn inclusief BTW.


Is het betalen veilig?
Betalen bij Morsink Buitenspelen staat voor snel, simpel en vooral veilig. Of je nu via iDEAL, met een Credit Card betaalt, jouw gegevens zijn altijd optimaal beschermd. Voor iDeal, PayPal, en Credit Card betalingen maken wij  uiteraard gebruik van een beveiligde 'https' verbinding.


Hoe verloopt de verzending?
Voor alle informatie over verzending zie de pagina bestellen & levering.


Service, garantie en retourneren
Je bestelling voldoet niet aan je verwachtingen? Zie de pagina Retourprocedure. 


Ik snap niet hoe het product werkt. Wat kan ik nu doen?
Bij de meeste elektronica en producten wordt een uitgebreide handleiding meegeleverd. Deze kun je natuurlijk als eerste even doorlezen. Je kunt altijd ook nog even op de website van de fabrikant kijken of contact met hen opnemen. De meeste merken hebben een goede klantenservice die je kunnen helpen bij specifieke vragen over een product.


Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer dan blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, kun je ons op de hoogte brengen door een e-mail te zenden naar info@morsink-buitenspelen.nl. Wij laten je dan zo snel mogelijk weten op welke manier het wordt opgelost.


Na het openen van de verpakking heb ik een defect ontdekt aan mijn bestelling? Wat gebeurt er nu?
Wanneer een product direct bij aankomst niet goed functioneert of helemaal niet werkt dan dien je een e-mail te zenden naar info@morsink-buitenspelen.nl. Wij laten je dan zo snel mogelijk weten op welke manier het probleem zal worden opgelost.


Heb ik garantie op aangekochte producten?
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Daarnaast gelden voor bepaalde artikelen fabrieksgaranties. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie kunt u vinden in de documentatie en/of productomschrijving van het product.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:

- Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid
- Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Bij normale slijtage
- Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing die bij het product is geleverd


Hoe kan ik een product terugsturen?
Hoewel wij dagelijks vele producten in goede orde afleveren kan het natuurlijk gebeuren dat je bestelling bij aankomst of na een korte periode een defect vertoont. Wanneer dit defect zich bij ontvangst of binnen de garantieperiode voordoet dan gaan we dat probleem natuurlijk zo snel mogelijk oplossen!

Wanneer je een product retour wilt gaan sturen dan verzoeken wij je altijd éérst contact op te nemen met onze serviceafdeling. Zij kunnen je helpen om het probleem snel te verhelpen. 


Belangrijk!
Na contact met de Servicedesk krijg je aanwijzingen waar je het pakket naartoe kunt sturen en hoe je het pakket het beste kunt versturen. Volg deze aanwijzingen nauwkeurig om misverstanden te voorkomen.

Na contact met de klantenservice krijg je van hen via je mailadres een retoursticker. Je kunt het pakketje voorzien van deze retoursticker en inleveren op een PostNL postkantoor of bij een PostNL postagentschap. Je krijgt hierbij een inleverbon. Bewaar deze goed, wij kunnen je er later naar vragen. Vergeet niet je retourbon ingevuld in te leveren (dit is de achterkant van je ontvangen pakbon).

Morsink Buitenspelen kan geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

Het repareren van een product duurt gemiddeld twee tot vier weken. Morsink Buitenspelen heeft geen enkele invloed op de reparatie termijn en kan deze niet bespoedigen. Morsink Buitenspelen neemt geen producten in behandeling die niet bij Morsink Buitenspelen gekocht zijn.

Na een succesvolle reparatie zullen wij je het product direct naar het door jou opgegeven adres terugsturen. Het is altijd mogelijk dat je product niet wordt gerepareerd, maar wordt vervangen door een ander exemplaar. Schade aan producten door misbruik (bijvoorbeeld water- of valschade) vallen niet onder de garantie.

 

Heb je andere klacht?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Je dient dit per mail te doen, onder vermelding van je naam, klantnummer en factuurnummer. Je kunt deze mail zenden naar info@morsink-buitenspelen.nl. Je ontvangt binnen 2 werkdagen bericht van ons terug.