BESTELLEN & LEVERING

Bestellen bij Morsink Buitenspelen gaat snel en eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij jij bepaalt hoe je het hebben wilt. Je bestelling wordt pas definitief na bevestiging. Daarvoor kun je alles naar wens aanpassen. Je kunt de bestelling binnen 48 uur kosteloos annuleren indien deze nog niet verzonden is.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Dit staat duidelijk aangegeven bij het product. Wij hanteren verschillende levertijden, afhankelijk van de leverancier van de producten. Bijna alle producten worden binnen 2  werkweken na ontvangst van uw bestelling en betaling verzonden. Om ervoor te zorgen dat uw bestelling netjes wordt afgeleverd werkt morsink-buitenspelen.nl met de beste bezorgdienst in Nederland: DHL. Hierdoor is ook mogelijk om je bestelling te traceren zodat je precies kunt zien waar het pakket zich bevind vanaf het moment dat het ons magazijn verlaat. Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je een e-mail op het door jou opgegeven e-mailadres met een link. Via deze link kun je je bestelling volgen.

DHL levert van maandag tot en met vrijdag, wij kunnen echter geen exact tijdstip aangeven wanneer het pakket bij u afgeleverd wordt.


Kan ik het afleveradres nog veranderen?
Na plaatsing van je bestelling kun je het afleveradres nog binnen 24 uur aanpassen. Stuur een e-mail naar info@morsink-buitenspelen.nl en vermeld duidelijk je ordernummer en het oude en nieuwe afleveradres. Als je overdag niet thuis bent kun je je bestelling misschien bij een familielid of op je werk laten bezorgen.


Kan ik de bestellng ook zelf afhalen?
Ja, dat is mogelijk, echter alleen in overleg met morsink-buitenspelen.nl. Je dient je bestelling wel eerst via de webshop te plaatsen. Omdat wij geen pinautomaat hebben kun je je bestelling alleen contact afrekenen. Zodra je bestelling klaar staat ontvang je van ons een e-mail of telefoonje wanneer je je bestelling af kunt halen.


Kan ik de status van mijn bestelling in de gaten houden?
Je kunt de status van je bestelling in de gaten houden door in te loggen op morsink-buitenspelen.nl en naar "Mijn account" te gaan. Daar kun je een overzicht zien van al je bestellingen en de status ervan.


Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
DHL probeert je bestelling meerdere keren bij je aan te bieden. Ben je niet thuis, dan proberen ze het bij 1 van je naaste buren. Mocht het na 4 pogingen nog niet gelukt zijn om je bestelling af te leveren zullen ze een afhaalbriefje bij je achterlaten. Je kunt het pakket dan afhalen bij het voor jou dichts bijzijnde PostNL servicepoint of PostNL postkantoor.